Egy kis összegzés

Egy kis statisztika 2011-re:)

Jelen pillanatban 248 saját könyv nézeget rám a polcaimról. 

Ezekből olvasatlan 87 darab (ezen a számon enyhén szólva is meglepődtem).

Idén 59 könyvet, 16146 oldalt olvastam el. (Hát nem valami sok:))

7 könyvet hagytam félbe, ezen 7 könyvből csak kettőt fogok folytatni, a többiről hallani se akarok:) Ha ezeket is elolvastam volna, 2746 oldallal többet olvastam volna:)

A legrövidebb olvasmányom Gabrielle Wittkop: A nekrofil, ami 96 oldalas, a leghosszabb pedig a Harry Potter és a Tűz serlege a maga 676 oldalával.

Leggyorsabban Lisa Jane Smith: Vámpírnaplók I. – Ébredés és Kim McCosker – Rachel Bermingham: 4 hozzávaló c könyveket olvastam el, teljes másfél óra alatt végeztem velük. Leglassabban Anne Rice: Pandora, a vámpír-ját több, mint 5 hónap alatt sem tudtam befejezni - félbehagyás lett a vége.

Hangoskönyvben a Harry Potter 1. és 2. részét hallgattam, e-book-ban pedig Delphine de Vigan: No és Ént, Richelle Mead: Dermesztő ölelést és A halál csókját olvastam.

Könyvtári könyvet nem olvastam, kölcsön Gabrielle Wittkop: A nekrofilt kaptam, én pedig  Jennie Kent – Maria Villegas: Pubersrácot  és James Frey: Millió apró darabbant adtam kölcsön. 

Sorozatok, amelyeket idén kezdtem:
- Tom Becker: Darkside
- Charlaine Harris: True Blood
- Lisa Jane Smith: Vámpírnaplók
- Jeaniene Frost: Cat és Bones
- Sophie Kinsella: Boltkóros sorozat
- Laurell K. Hamilton: Anita Blake és Merry Gentry sorozat
- Cassandra Clare: Csontváros 
- Richelle Mead: Vámpírakadémia és Vérvonalak
- Darren Shan: Démonvilág
- Jon Courtenay Grimwood: 
A bérgyilkosok trilógia

Top 5 legrosszabb könyv, amit 2011-ben olvastam:

4. Michael Gruber: A boszorkányfiú
3. J.R.Ward: Feloldozott szerető
1. Christine Feehan: Sötét herceg

Top 5 legjobb könyv, amit 2011-ben olvastam:

3. Jeaniene Frost: Félúton a sírhoz

Ami a legjobban megnevettetett:

Ami meghatott:

Ami ledöbbentett:

Legpozitívabb csalódás:

Amitől többet vártam:

Jövő évre több olvasást (min. 100 könyv) és az elkezdett sorozataim befejezését tervezem:)




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

"Magical Template" designed by Blogger Buster